Monday, January 28, 2008

Popcorn

Tattooing a food item around your armpit area is never a good idea .... 

12 comments:

Anonymous said...

looks like he's got some skin disease mixed in with his popcorn there. gross.

Anonymous said...

yeah grape soda goes well on popcorn. yummy.

blechhh.

happy cat says whaaaat said...

are you sure that's not the thigh?

Really Though said...

Wow...this guy must REALLY love popcorn. You know he must live an extremely interesting life :]

Anonymous said...

And I thought I hated popcorn BEFORE.

Anonymous said...

I think this is a pretty legit. "Ticket to the gun show and i brought my own popcorn". gotta love that.

carlos09 said...

use dr. numb anesthetic cream to lessen the pain.
www.drnumb.com

to you guys out there who wanted to have a tattoo or a body piercing, try dr. numb water-based topical anesthesia. it is the best anesthetic cream ever.

kyle said...

yeah, this is a thigh...

Anonymous said...

I think this might be a thigh, and it looks like this person has herpes or some other weird disease that causes sores he/she thought they could cover up with a popcorn tat.

Bluejeanphoenix said...

OH GOD, IT'S SPREADING!

:lol:

SPOILRS OMG:

This is like a weird, warped reality of District 9... :lol: While he was watching the guy's arm get all grody in the movie, the popcorn was mutating his arm too :lol:

Anonymous said...

but those colors are great :D

jane_gray said...

Let's all goooo to the loooby.